کانون فرهنگی ورزشی جوان

کانون فرهنگی ورزشی جوان

کانون فرهنگی ورزشی جوان

کانون فرهنگی ورزشی جوان

۱ مطلب در آبان ۱۳۸۶ ثبت شده است

مسابقات فوتبال جام خلیج فارس با شرکت 24 تیم در رده سنی نوجوانان بصورت رایگان به مدت یک ماه در مهرماه سال 86 در سالن مجموعه ورزشی فجر برگزار گردید.

حسین کریمی مدیرعامل کانون جوان گفت: ثبت نام بصورت آزاد و قانونی برگزار گردید که برای کلیه اعضاء تیمها از جمله سرمربی، سرپرست و بازیکنان کارت شناسایی صادر شد. تیمها در 8 گروه 4 تیمه بصورت گروهی به رقابت پرداختند که از هر گروه یک تیم به مرحله بعدی صعود کرد. در مرحله یک هشتم تیمها در قالب 4 گروه دو تیمه به رقابت پرداختند که از هر گروه یک تیم به یک چهارم نهایی صعود و در نهایت تعداد دو تیم در مسابقه نهایی و دو تیم دیگر در مسابقه رده بندی شرکت کردند که در پایان با قهرمانی تیم شهدای افسریه به پایان رسید.

فینال این مسابقات را حسین شاهمرادی داور بین المللی فوتسال کشور به همراه محمود اسماعیلی قضاوت کردند. وی هدف از این مسابقات را ارتقاء سطح ورزش محلات دانست و گفت: در روز پایانی مسابقات از مسئولین کشوری و لشکری، خانواده های شرکت کنندگان و شهروندان جهت تماشای مسابقه دعوت به عمل آمد و  قبل از شروع مسابقات جودوکاران و تکواندوکاران اقدام به اجرای حرکات ورزشی و نمایشی کردند که مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت. حسین کریمی ضمن تشکر از زحمات جناب آقای علی خسروی مدیر اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه 15 و جناب آقای محمود اسماعیلی مدیر مجموعه ورزشی فجر و دیگر عزیزان، خاطر نشان کرد به نفرات تیمهای اول تا سوم کاپ قهرمانی، حکم و جوایز نفیس اهدا شد. همچنین به داوران مسابقات، عوامل اجرایی و حراست، بازیکن اخلاق، بهترین مربی، بهترین بازیکن، آقای گل و پدیده مسابقات با اهداء لوح و هدایا تقدیر و تشکر به عمل آمد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۸۶ ، ۱۱:۱۴
حسین کریمی