کانون فرهنگی ورزشی جوان

کانون فرهنگی ورزشی جوان

کانون فرهنگی ورزشی جوان

کانون فرهنگی ورزشی جوان

۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

هنرمندان محبوب سینما، تلویزیون و تئاتر با امضاء نمودن لباس تیم ملی، رضایت و استقبال خود را از این طرح ابراز نمودند. این طرح در برنامه کانون در سال 1395 نهایی شده و قرار است پس از تکمیل و امضاء شدن پیراهن تیم ملی توسط هنرمندان، به مناقصه گذاشته و عواید فروش آن به موسسه خیریه محک واگذار تا در جهت درمان کودکان سرطانی هزینه گردد. به امید روزی که این بیماری ریشه کن شود.

 

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۵۲
حسین کریمی

مدیرعامل کانون جوان گفت تعداد 600 برگ کارت دارای 25% تخفیف ویژه خرید کتاب از شهر آفتاب بین ارگانها توزیع گردیده است. وی هدف از این کار را آشتی علاقه مندان با کتاب دانست. حسین کریمی افزود هر کارت دارای 4 برگ بن تخفیف دار است که تا مبلغ 50 هزار تومان خرید شامل آن می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۵۱
حسین کریمی

جشن عید مبعث با حضور اعضاء کانون در روز پنجشنبه تاریخ 95/2/16 در کانون فرهنگی ورزشی جوان برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۴۲
حسین کریمی

مدیرعامل کانون جوان در روز یکشنبه تاریخ 95/2/12 با حضور در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر از نمایش بینوایان ساخته سروش طاهری دیدن کرد. با حضور حسین کریمی تعدادی دیگر از هنرمندان فقید کشور از جمله حسین پاکدل، اصغر همت، میرصلاح حسینی جهت تماشای این نمایش در سالن حضور یافتند که پس از اجرای نمایش، از حضور مدیرعامل کانون جوان و هنرمندان دیگر توسط سروش طاهری کارگردان نمایش تجلیل و قدردانی به عمل آمد و دست اندرکاران نمایش و مدعوین با حضور در سن تعدادی عکس یادگاری گرفتند. در پایان مراسم تعدادی از هنرمندان ضمن امضاء نمودن لباس تیم ملی ایران، آرزوی سلامتی برای همه بیماران را از خداوند متعال خواستار شدند. لازم به ذکر است قبل از شروع نمایش حسین کریمی با اهداء لوح تقدیر از زحمات عوامل این نمایش از جمله سروش طاهری، کوروش زارعی، خسرو شهراز، پژمان جمشیدی، شیرین بینا، مارال فرجاد و مانلی حسین پور قدردانی به عمل آورد.

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۴۱
حسین کریمی

مدیرعامل کانون جوان گفت برنامه سال 95 این کانون، کمک به موسسه خیریه محک در جهت درمان بیماران و کودکان سرطانی می باشد. حسین کریمی افزود پیراهن تیم ملی ایران به امضاء هنرمندان عزیز کشورمان مزین خواهد شد و سپس در مزایده به فروش خواهد رسید و عواید فروش آن به موسسه خیریه محک واگذار می گردد. به گزارش خبرنگار کانون جوان حسین کریمی بیان داشت هدف از این برنامه کمک و مساعدت در جهت بهبودی وضعیت بیماران عزیز که همانا عزیزانمان می باشند است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۴۰
حسین کریمی

مراسم جشن ولادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) در روز پنجشنبه تاریخ 95/2/2 با حضور اعضاء کانون در منزل آقای امیر حسین حیدری برگزار شد. در این مراسم مداحان اهل بیت(علیهم السلام) به اجرای سرود در وصف آن حضرت پرداختند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۳۷
حسین کریمی

مرحله اول سرکشی از خانواده شهدا در سال 1395 اجرا گردید. به گزارش روابط عمومی کانون جوان، در این مرحله از خانواده معظم شهدا از مناطق 12-13-14-15 با اهداء کارت هدایا و لوح تقدیر، قدردانی به عمل می آید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۳۵
حسین کریمی

مدیرعامل کانون جوان در روز چهارشنبه تاریخ95/2/1 با حضور در حوزه هنری ضمن تشکر از زحمات  هنرمند تئاتر، سینما و تلویزیون کشور جناب آقای کوروش زارعی، مسئولیت این هنرمند عزیز را در سمت  مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری تبریک گفتند. به گزارش خبرنگار کانون جوان در این دیدار دوستانه حسین کریمی ضمن اهداء لوح تبریک آرزوی سلامتی و سربلندی را برای آن بزرگوار از خداوند متعال خواستار شدند. حسین کریمی ضمن مرور خاطرات، از فعالیت های کانون در سال های اخیر و جاری گفت و برنامه های این کانون را شرح داد.

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۳۳
حسین کریمی

مدیرعامل کانون جوان گفت تعداد 500 برگ بلیط 50% تخفیف پردیس سینمایی شکوفه در بین ارگانها توزیع گردیده است. حسین کریمی افزود علاقه مندان به هنر سینما می توانند همه روزه بجز روزهای پنجشنبه و جمعه به این سینما مراجعه نمایند. پردیس سینمایی شکوفه دارای 3 سالن مجزا جهت اکران فیلم می باشد که در ضلع شرقی میدان شهدا واقع شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۰۶
حسین کریمی