کانون فرهنگی ورزشی جوان

کانون فرهنگی ورزشی جوان

کانون فرهنگی ورزشی جوان

کانون فرهنگی ورزشی جوان

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

مدیر عامل کانون جوان در روز چهارشنبه تاریخ 95/3/19 از پشت صحنه سریال نفس بازدید کرد. در این بازدید حسین کریمی ضمن تشکر و قدردانی از عوامل ساخت سریال، با اهداء لوح تقدیر از زحمات برخی عوامل از جمله جلیل سامان( کارگردان)،سیداحمد کاشانچی(تهیه کننده)،سیروس عبدلی(مدیر فیلمبرداری) ، رضا نصیری نیا(مدیر تولید)، علیرضا صالحی(مدیر برنامه ریزی)، اشکان سپهری(دستیار کارگردان)، مسعود رایگان(بازیگر)، ژاله صامتی(بازیگر)، هدایت هاشمی(بازیگر)، هادی عامل هاشمی(بازیگر) تشکر و قدردانی به عمل آورد. بنا به گزارش خبرنگار کانون جوان این سریال به سفارش شبکه دو سیما در حال ساخت می باشد که قرار است در 26 قسمت تولید و در بهمن ماه به روی آنتن برود. برخی دیگر از بازیگران این سریال عبارتند از خسرو شهراز، بهناز جعفری، رامین راستاد، علیرضا کمالی، قربان نجفی، شهاب شادابی، احسان امانی، آتوسا راستی، ساناز سعیدی

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۳۶
حسین کریمی

مدیرعامل کانون جوان در روز دوشنبه تاریخ 95/3/17 با اهداء لوح تقدیر از زحمات هنرمند ارجمند سینما و تلویزیون سرکار خانم مهوش صبرکن تقدیر به عمل آوردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۲۹
حسین کریمی

مدیرعامل کانون جوان گفت: تا کنون تعداد 10 هزار برگ بلیط تخفیف دار شهربازی و باغ وحش پارک ارم سبز جهت بهره برداری شهروندان واگذار گردیده است. حسین کریمی افزود با توجه به شروع فصل تابستان و پر نمودن اوقات فراغت شهروندان نیاز به ارائه خدمات از طریق این کانون متصور بود که با تعامل و همکاری جناب آقای مهندس الهامی مدیر محترم بازاریابی شرکت ارم سبز این امر میسر گردید. وی یادآور شد بهترین و زیباترین مجموعه تفریحی دارای امکانات بالا و محدوده جغرافیایی وسیع، پارک ارم سبز می باشد که حتی با وجود مترو ، شهروندان براحتی می توانند به این پارک مراجعه نموده و از امکانات آن پارک شامل 3 شهربازی مجزا با وسایل بازی به روز و پیشرفته، باغ وحش جذاب با انواع حیوانات، استخر سرباز دارای سرسره ویژه بانوان، سرزمین عجایب، موزه پول، دریاچه قایقرانی، پارکینگ مجزا و تفرجگاههای دیدنی استفاده نمایند. حسین کریمی در پایان ضمن تشکر از زحمات مدیریت و پرسنل شرکت ارم سبز، برای این عزیزان آرزوی سلامتی و پیروزی را خواستار شد.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۴
حسین کریمی

حسین کریمی مدیرعامل و مهندس محسن زمانی معاون اجرایی کانون جوان در روز دوشنبه تاریخ 95/3/10 با حضور در دفتر کار رضا ایرانمنش و منزل محمد کاسبی دیدار دوستانه و صمیمی داشتند. در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات این عزیزان، صحبت از امور روزمره و خاطرات گذشته گردید.

در پایان این دیدار هنرمندان ضمن حمایت از طرح کانون، پیراهن تیم ملی را امضاء نمودند.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۰۷
حسین کریمی

مراسم جشن میلاد با سعادت مهدی موعود(عج) در روز یکشنبه تاریخ 95/3/2 در حسینیه حضرت علی اکبر(ع) با مداحی کربلایی سیدمحمدرضا موسوی برگزار گردید. بانی این مراسم جناب آقای مهندس آرمان میرزایی بودند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۰۷
حسین کریمی