کانون فرهنگی ورزشی جوان

کانون فرهنگی ورزشی جوان

کانون فرهنگی ورزشی جوان

کانون فرهنگی ورزشی جوان

۹ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

مدیر عامل کانون جوان در روز دوشنبه تاریخ 95/4/21 از پشت صحنه سریال آرام می گیریم بازدید کرد. در این بازدید حسین کریمی ضمن تشکر و قدردانی از عوامل ساخت سریال، با اهداء لوح تقدیر از زحمات روح الله سهرابی کارگردان و مهدی سهرابی دستیار کارگردان این مجموعه تجلیل به عمل آورد.

حسین کریمی گفت: وقتی شما و عوامل محترمتان شبانه روزی زحمت می کشید و مجموعه ای تولید می کنید که مردم عزیز آنرا در رسانه ملی تماشا می کنند و لذت می برند و باعث پر نمودن اوقات فراغت مردم می شوید، این کار ارزشمند شما را نمی توان با تشکر لسانی و قلم ادا کرد.

در ادامه این دیدار مدیرعامل کانون جوان از زحمات هنرمندان این مجموعه از جمله کامران تفتی، لیلا اوتادی و مهدی سلوکی تشکر کردند و آنها نیز در انجام امور خیرخواهانه اقدام به امضاء نمودن پیراهن تیم ملی جهت ارائه به موسسه خیریه محک نمودند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۰:۵۹
حسین کریمی

مدیرعامل کانون جوان گفت تعداد 2000 برگ بن سیرک مدرن آفتاب دارای 50% تخفیف بین ارگانها و موسسات توزیع و قابل بهره برداری است.

حسین کریمی افزود: سیرک مدرن آفتاب دارای برنامه های متنوع و شاد و با اجرای هنرمندانی از سراسر دنیا همه روزه پذیرای شهروندان می باشد.

این سیرک در پارک ارم سبز واقع شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۲:۱۲
حسین کریمی

بنا به گزارش خبرنگار کانون جوان مرحله اول کمک معیشتی به اعضاء کانون اجرا گردید. در این مرحله به هر یک از اعضاء کانون مبلغ یک میلیون ریال واگذار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۲:۱۲
حسین کریمی

مراسم عزاداری شهادت حضرت علی (ع) در روز دوشنبه تاریخ 95/4/7 همراه با صرف افطاری در کانون فرهنگی ورزشی جوان برگزار گردید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۹۵ ، ۰۸:۲۶
حسین کریمی

مدیرعامل کانون جوان در روز پنجشنبه تاریخ 95/4/10 با حضور در خانه نمایش ایرانشهر با اهداء لوح تقدیر از زحمات هنرمند سینما و تلویزیون سرکار خانم فاطمه گودرزی تقدیر به عمل آوردند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۵ ، ۰۹:۲۶
حسین کریمی

مدیرعامل کانون جوان در روز یکشنبه تاریخ 95/4/6 با حضور در سالن همایشهای بین المللی برج میلاد با اهداء لوح تقدیر از زحمات هنرمند سینما و تلویزیون سرکار خانم الهام پاوه نژاد تقدیر به عمل آوردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۵ ، ۰۹:۵۶
حسین کریمی

مدیرعامل کانون جوان گفت: طبق توافقات به عمل آمده با مجموعه ورزشی تفریحی موج طلایی تعداد 500 برگ بلیط دارای 30% تخفیف جهت بهره برداری شهروندان توزیع گردیده است.

حسین کریمی افزود: این بلیط ها تا پایان سال دارای اعتبار می باشد.

مجموعه تفریحی ورزشی موج طلایی دارای استخر، سونا و جکوزی می باشد که در تهرانپارس، خیابان رشید واقع شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۰:۴۸
حسین کریمی

مدیرعامل کانون جوان در روز چهارشنبه تاریخ 95/4/2 با اهداء لوح تقدیر از زحمات هنرمند ارجمند سینما و تلویزیون جناب آقای پندار اکبری تقدیر به عمل آوردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۰:۴۷
حسین کریمی

مدیرعامل کانون جوان در روز سه شنبه تاریخ 95/4/1 با حضور در آموزشگاه هلیا واقع در خیابان طالقانی، خیابان بهار شمالی، کوچه یزدان نیاز با اهداء لوح تقدیر از زحمات کارگردان سینما و تلویزیون جناب آقای منوچهر هادی تقدیر به عمل آوردند. در پایان این دیدار منوچهر هادی پیراهن تیم ملی را امضاء نمودند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۰:۴۷
حسین کریمی